Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 października 2012

"Po troszku wyciągane z loszku 5"

Kronika I
...a w niej m.in. nasza wizja narodzin Lecha M. oraz wydarzenia z lat 50-tych i 60-tych w super telegraficznym skrócie (mam też inną, ciut dłuższą wersję, ale nie jestem pewna czy ktoś chciałby ją obejrzeć?)



Dziś dotarły do mnie materiały nagrywane "na żywo', zatem już niedługo będę mogła się tu nimi (a właściwie swoimi uczniami) pochwalić. Teraz chwalę się jeszcze tym O pożegnaniu w mediach ( no może nie jest to Teleexpress, ale, ale i tak duma mnie rozpiera :)

I NAJWAŻNIEJSZE! Mateusz ..., ogromny SZACUN dla Ciebie. Bardzo Ci dziękuję za pomoc, za talent,  za czas, za zaangażowanie,  (dziś to
w y j ą t k o w o  rzadkie, zarówno u młodych jak i u starych). Bez Ciebie nie widzę możliwości realizacji tego projektu ( ... dziękuję również za to, że i ja mogłam się przy Tobie czegoś nauczyć). Jestem pewna, że będą z Ciebie ludzie i, że uda Ci zrealizować swoje plany.
Ps. Resztę swoich uczniów proszę w tym miejscu, aby nie byli zazdrośni, też Was kocham :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz