Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 listopada 2010

"Szkolny thriller"


Prezentuję kolejną  filmową produkcję mojej szkoły. Tym razem nad filmem pracowałam wraz z obecnym uczniem klasy trzeciej, Mateuszem Błaszkiewiczem. Mam nadzieję, że Mateusz nie będzie miał mi za złe, że bez jego zgody opublikowałam tutaj jego nazwisko i zamieściłam film, ale moim zdaniem wstydzić się nie ma czego. Pewnie jego jakość pozostawia wiele do życzenia, ale nasze możliwości techniczne, jak zwykle zresztą, są bardzo ograniczone, a i czasu jak zawsze za mało na "dopieszczenie dzieła". : (Ja już, co prawda, pogodziłam się z faktem, że "Oskar" jest po za moim zasięgiem, ale może Mateuszowi się kiedyś uda? :)
Uwaga! Film przeznaczony jest wyłącznie dla osób o silnych nerwach i ...posiadających choć minimalną dozę poczucia humoru.

4 komentarze:

  1. Dobre, dobre :) Więcej takich perełek poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Joanno! Trzymam mocno kciuki i popieram Pani kandydaturę. Bardzo cieszy mnie fakt, że w Żeromie powstają filmy, może kiedyś stanie się kuźnią młodych talentów!? Oby!

    Pozdrawiam serdecznie
    Monika Krupa
    Wychowanka 2005-2008

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Monika! W niedługim czasie niespodzianka dla absolwentów rocznik 2008 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, dlaczego film został nakręcony bez aktorów. Po prostu najlepsi odeszli =P

    Maciek Kopa

    OdpowiedzUsuń