Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 listopada 2010

Wspomnienia (moje i nie moje)

Dzisiaj, czas na wspominki. Ten post przeznaczony jest głównie dla nieco starszych (,ale tylko wiekiem) blogerów. Materiał tu zmieszczony poświęcony jest przede wszystkim mojej mamie ... Pisałam ten tekst kilka razy i ... muszę przyznać się do tego, że nie potrafię napisać go tak jakbym chciała. Dlatego nie będę dłużej "grafomanić". [Ci starsi chyba zrozumieją, a młodsi ... cóż mam nadzieję, że też ( ???)]

Film jest wspomnieniem, sportowym wspomnieniem, z niektórych ważnych wydarzeń z życia uczniów i profesorów mojej szkoły. Mówi też o ... nieuniknionym, niestety przemijaniu.


A poniżej zamieszczam kilka archiwalnych fotografii ze szkolnych kronik. Zachęcam wszystkich, którym te zdjęcia są bliskie do komentowania i wspominania. Jeżeli ktoś z Was jest w posiadaniu ciekawych szkolnych fotografii podzielcie się nimi ze mną, chętnie je tu zamieszczę (asia_sierka@op.pl)


foto.1
foto.2

foto.3
foto.4
foto.5
 
... na razie tyle, czekam na komentarze, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej o postaciach na zamieszczonych tu fotografiach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz