Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 listopada 2010

Szybciej, wyżej, mocniej

Tym razem udostępniam Wam, moi mili kolejną produkcję Niezależnego Studia Filmowego "Żeromfilm", stworzoną w pamiętnym roku 2006 z okazji rozpoczęcia budowy naszej "chluby"(i nie tylko naszej, jak się dziś okazuje), czyli sportowej hali. Materiał tu zamieszczony jest fragmentem większej całości, który odkrywam tu przed Wami od pewnego czasu. Wspominałam już wcześniej, ale przypomnę raz jeszcze, że stworzyłam go w związku z uroczystością wmurowania kamienia węgielnego pod naszą halę, a dopomogli mi w tym: prof. Rafał Kowalczyk oraz absolwenci z rocznika 2008: Agatka Szewczyk, Ania Uchnast, Karol Będkowski i pewnie jeszcze wielu innych, których tu nie wymienię z powodu mojej przedwczesnej (?) amnezji (?)


PS. Mam nadzieję, że pokazani tu nie będą mi mieli za złe, że bez ich zgody opublikowałam ten materiał. Myślę jednak, że bohaterowie filmu wstydzić się nie mają czego, a widzowie spoglądać będą na nich z sympatią, a może nawet podziwem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz